اکثریت قریب به اتفاق بازاریابهای اپلیکیشن عمدتاً روی تکنیکها و اقدامات بازاریابی اپلیکیشن پس از راهاندازی تمرکز میکنند در حالی که کاملاً در کمپین قبل از راهاندازی غایب هستند. این باعث میشود که برنامه در حول و حوش زمانی که برنامه راهاندازی میشود، وزوز و هیپ ایجاد کند. همانطور که برنامه را راه اندازی می کنید، تعداد قابل توجهی از مردم باید مشتاقانه منتظر برنامه شما باشند و این مستلزم تلاش های بازاریابی طولانی است که منجر به رویداد راه اندازی برنامه می شود. برای ایجاد سر و صدا و هیاهو قبل از راه اندازی در مورد برنامه، یک شرکت توسعه برنامه تلفن همراه دارای مجموعه ای از گزینه های بازاریابی مانند کمپین رسانه های اجتماعی، تبلیغات موتور جستجو، تبلیغات ویدیویی، کمپین های ایمیل و غیره است. مخاطبان گسترده تر با گزینه های بازاریابی سنتی مانند تبلیغات در فضای باز، تبلیغات چاپی، تبلیغات رسانه ای و رویدادهای تبلیغاتی.
شرکت اونام
طراح وب، تصویرگر
گروه رسانه
عکاس، طراح رابط کاربری
شرکت تورکس
طراح وب، تصویرگر
نیمبوس 2000
عکاس، طراح رابط کاربری
50%
توسعه
موبایل
70%
توسعه
وب
مهارت های سخت
همانطور که یک کسب و کار خرده فروشی در زندگی واقعی نه تنها به دلیل ارائه محصولاتش بلکه به دلیل خدمات، پشتیبانی و مشتری پسند بودن آن به یاد می آید، برنامه ای که یک سیستم پشتیبانی مشتری مفید را برای کاربران ارزشمند خود ارائه می دهد از جذابیت و تعامل بیشتری نسبت به سایرین برخوردار است. برنامه ها برندهای بزرگ در سراسر جهان به دلیل پشتیبانی و خدمات مشتری پسندشان از قدردانی و محبوبیت برخوردارند.