اخبار و ترندهای صنعت تبلیغات تولید محتوا و خلاقیت تبلیغاتی
خلاقیت در تولید محتوا

خلاقیت در تولید محتوا + 5 راهکار پیشنهادی برای افزایش خلاقیت

مقدمه: اگر شما به دنبال تولید محتوای خلاقانه در عصر حاضر هستید، باید بدانید که محتوا دیگر یک نوشتن یک متن یا طراحی یک پست نیست. بلکه درگیر ذهن مخاطب، جذب مخاطب و احساساتش و مهمتر ازهمه، جلب توجه در دنیایی پر از محتواست.

سوال: اما چطور خلاق بمونیم وقتی همه چی از قبل ساخته شده؟؟

خلاقیت در تولید محتوا

بیایید خلاقیت در تولید محتوا رو از دید دقیق تری بررسی کنیم

اصلا خلاقیت در تولید محتوا یعنی چی؟نوآوری یعنی ابداع کردن چیزی جدیدو اما خلاقیت به معنی دیدن به یک موضوع تکراری از نگاهی جدیده مثلا: وایرال شدن یک پست ساده اینستاگرامی که با زاویه جدیدی ازش تولید محتوا شد.

در ادامه 5 تکنیک جدید برای تولید محتوا براتون آماده کردیم که براتون قرار میدیم:

  • فکر کردن برعکس(Reverse thinking): بجای اینکه یک داستان رو بگی و به نتیجه در اخرش برسی، اول اخرش رو بگو!

میتونی اول نتیجه رو بنویسی، بعد برسی به دلیلش.یکی از جذاب ترین موضوعاتی که مخاطب رو خیلی درگیر میکنه اینه که چطوری به این نتیجه رسیده و باعث میشه تا اخر ببینه محتوا رو. و این یعنی افزایش زمان بازدید(watch time)

Flux Dev A young adult with a curious expression intently gazi 3 2
Flux Dev A highly contrasted modernist composition featuring a 1 1
  • تکنیک معروف داستان سرایی(story telling): آمار جالبی از شرکت یا خدماتت داری ولی برای بقیه حوصله سر بر و خشکه؟ اون رو برای مخاطبت با قصه تلفیق کن و نتیجه فوق العادش رو ببین!!
  • استفاده از فونت های مینیمالی یا ماکسیمالی، سبک خاطره سرایی که چهره پیجت رو کلا متفاوت میکنه و افزایش ویوو و شوک پیج رو به دنبال داره که عالیه
  • محتوا رو از زبان خود برند یا محصول بنویس. اینجوری به محصولاتت حس زنده بودن دادی
  • استفاده از میم ها و فضاهای طنز هوشمندانه.باید بگیم از طرز خلاقیت در تولید محتوا فقط برای شرکت هایی با ارائه محصولات B2C هست و افرادی که B2B هستند نمی توانند از ان استفاده کنند.

نویسنده

milad shokri

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *